لوگو - کیاسرویس1 مگ
لوازم یدکی کیا
لوازم یدکی هیوندای
  • صفحه اصلی
  • آموزش
  • اخبار
  • تازه وارد ها
  • تکنولوژی
  • فنی
  • کانسپت
  • ورزشی
  • فروشگاه
  • کاربری
    • ورود/ثبت نام/ پروفایل
    • مشاهده نوشته ها
    • نوشتن مقاله
فهرست
  • صفحه اصلی
  • آموزش
  • اخبار
  • تازه وارد ها
  • تکنولوژی
  • فنی
  • کانسپت
  • ورزشی
  • فروشگاه
  • کاربری
    • ورود/ثبت نام/ پروفایل
    • مشاهده نوشته ها
    • نوشتن مقاله
جستجو کردن
لوگو - کیاسرویس1 مگ
جستجو کردن
بستن
صفحه اصلی اخبار

یک مسیر روشن: آئودی در حال افزایش سرمایه گذاری در حمل و نقل الکتریکی است

sobhan_amin_67 توسط sobhan_amin_67
۱۴۰۰-۱۰-۲۷
در اخبار
0 0
0
یک مسیر روشن: آئودی در حال افزایش سرمایه گذاری در حمل و نقل الکتریکی است
0
اشتراک گذاری ها
5
بازدیدها

[ad_1]

از سال 2033 به بعد، آینده برند آئودی کاملاً الکتریکی خواهد بود. این شرکت در طول مسیر به سرعت خود ادامه می‌دهد: آئودی تعداد مدل‌های تمام الکتریکی خود را در سال 2021 دو برابر کرد. این بدان معناست که آئودی در سال جاری خودروهای الکتریکی بیشتری نسبت به موتورهای احتراقی در بازار عرضه می‌کند. با مدل های جدید آئودی e-tron جی تی کواترو، آئودی RS e-tron GTو اولین مدل های تمام الکتریکی در بخش جمع و جور، آئودی Q4 e-tron و آئودی Q4 اسپورت بک e-tron، مجموعه الکتریکی چهار مدل دیگر افزایش یافته است. تا سال 2025، این شرکت قصد دارد بیش از 20 مدل تمام الکتریکی را در خط تولید خود داشته باشد.

آئودی در حال تسریع توسعه زیرساخت شارژ خود است

با افزایش تعداد مدل های الکتریکی، الزامات زیرساخت شارژ نیز رشد خواهد کرد. گروه فولکس واگن زیرساخت های خود را با مشارکت های قوی در سراسر جهان گسترش می دهد. در نورنبرگ، آئودی اکنون در حال آزمایش یک مفهوم شارژ شهری ممتاز است: مرکز شارژ آئودی بدون گزینه های شارژ در خانه به مشتریان ارائه می شود و در جهت مدیریت اوج تقاضای احتمالی در آینده است. مرکز شارژ آئودی در 23 دسامبر برای مشتریان باز می‌شود. مکان آزمایشی ایستگاه‌های شارژ پرقدرت (HPC) قابل رزرو و یک سالن استراحت مستقیم مجاور را ارائه می‌کند که به عنوان مکانی ممتاز برای گذران وقت در دسترس است. باتری‌های لیتیوم یونی استفاده‌شده به عنوان سیستم‌های ذخیره‌سازی انرژی عمل می‌کنند، باتری‌هایی که به عنوان باتری‌های عمر دوم برگرفته از وسایل نقلیه توسعه‌ای از بین رفته شناخته می‌شوند. ماژول های فتوولتائیک روی پشت بام انرژی سبز بیشتری را فراهم می کنند.

با هاب شارژ آئودی، یک مورد اضافی e-tron سرویس شارژ در حال انجام است. سرویس شارژ خود آئودی در حال حاضر با حدود 290000 نقطه شارژ در 26 کشور اروپایی در دسترس است.

برای این منظور، سرویس شارژ آئودی به IONITY، بزرگترین شبکه باز شارژ با توان بالا (HPC) در اروپا روی می آورد. گروه فولکس واگن، همراه با آئودی و پورشه، یکی از اعضای موسس IONITY است و از همان ابتدا شریک سرمایه گذاری مشترک بوده است. IONITY 700 میلیون یورو در شبکه شارژ سریع خود برای وسایل نقلیه الکتریکی در 24 کشور سرمایه گذاری می کند. تا سال 2025، تعداد نقاط شارژ 350 کیلوواتی با کارایی بالا از 1500 در حال حاضر به حدود 7000 افزایش خواهد یافت.

یک شبکه شارژ سریع جذاب یکی از اجزای اصلی اکوسیستم جامعی است که آئودی با توجه به خودروهای الکتریکی و خودکار ارائه می دهد و در آینده بیش از این گسترش خواهد یافت.

“Vorsprung 2030”: پیشروی پایدار، اجتماعی و فناوری

دور کنونی برنامه‌ریزی نشان‌دهنده مسیر پرشتاب آینده ما است. یورگن ریترزبرگر، عضو هیئت مدیره امور مالی و حقوقی، می‌گوید بر اساس این برنامه‌ریزی سرمایه‌گذاری، تمرکز پیش پرداخت‌های ما تا سال 2026 کاملاً واضح است که بر روی اجرای مداوم نقشه راه با یک محصول تهاجمی جامع از مدل‌های کاملاً و جزئی برقی است. . بین سال‌های 2022 تا 2026، گروه آئودی در حال برنامه‌ریزی تحقیق و توسعه و همچنین سرمایه‌گذاری در املاک به ارزش 37 میلیارد یورو است. در نتیجه، پیش پرداخت ها به ویژه برای پروژه های آینده خودرو افزایش خواهد یافت. این سازنده برتر حدود 18 میلیارد یورو را صرف برقی سازی و هیبریدسازی اختصاص داده است و در نتیجه بر تعهد آشکار به حمل و نقل الکتریکی تاکید می کند.

با شرکت “Vorsprung 2030“استراتژی، آئودی نقشه راه روشنی برای رهبری پایدار، اجتماعی و فناوری تا سال 2030 دارد. مارکوس دوزمان، مدیرعامل آئودی، می گوید: “Vorsprung 2030″ تضمین می کند که آئودی در آینده قابل دوام خواهد بود.” «نرخ تغییر در جامعه ما به سرعت در حال افزایش است. به همین دلیل، ما در حال تسریع تبدیل خود به تحرک خنثی از نظر آب و هوا هستیم. برای ما، یک مدل کسب‌وکار پایدار کاملاً یک رویکرد و مسئولیت است.» از سال 2026، آئودی فقط مدل‌های جدیدی را وارد بازار جهانی می‌کند که کاملاً الکتریکی هستند. این شرکت به تدریج تولید موتورهای احتراق داخلی خود را تا سال 2033 متوقف خواهد کرد. آئودی با تصمیمی روشن در نتیجه یک فرآیند استراتژی فشرده، آرزو دارد به رشد سودآور خود ادامه دهد. بر اساس پیش‌بینی‌های بازار و مجموعه مدل‌های جذاب خود، این شرکت از سال 2030 سالانه سه میلیون خودرو ارسال خواهد کرد. با افزایش هم‌افزایی گروه، آئودی علاوه بر این، به دنبال بازده عملیاتی پایدار در فروش بیش از 11 درصد در بلندمدت است.

توجه به سردبیران:
نتایج او آئودی سال تجاری 2021 در کنفرانس مطبوعاتی سالانه دیجیتال 2022 در 17 مارس 2022 ارائه خواهد شد.

[ad_2]

اشتراک گذاریتوئیتاشتراک گذاریارسال
پست قبلی

کانسپت جدید از تویوتا گازو ریسینگ GR GT3

پست‌ بعدی

بررسی اولین تست کادیلاک CT5-V بلک‌ وینگ 2022

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • درباره ما
  • تماس با ما
  • شرایط انتشار محتوا
  • سیاست حریم خصوصی
فهرست
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • شرایط انتشار محتوا
  • سیاست حریم خصوصی

استفاده از مطالب مجله کیامگ برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به گروه کیاسرویس1 است.

افزودن لیست پخش جدید