لوگو - کیاسرویس1 مگ
لوازم یدکی کیا
لوازم یدکی هیوندای
  • صفحه اصلی
  • آموزش
  • اخبار
  • تازه وارد ها
  • تکنولوژی
  • فنی
  • کانسپت
  • ورزشی
  • فروشگاه
  • کاربری
    • ورود/ثبت نام/ پروفایل
    • مشاهده نوشته ها
    • نوشتن مقاله
فهرست
  • صفحه اصلی
  • آموزش
  • اخبار
  • تازه وارد ها
  • تکنولوژی
  • فنی
  • کانسپت
  • ورزشی
  • فروشگاه
  • کاربری
    • ورود/ثبت نام/ پروفایل
    • مشاهده نوشته ها
    • نوشتن مقاله
جستجو کردن
لوگو - کیاسرویس1 مگ
جستجو کردن
بستن
صفحه اصلی کانسپت

کانسپت جدید از تویوتا گازو ریسینگ GR GT3

mohamad.kh توسط mohamad.kh
۱۴۰۰-۱۰-۲۵
در کانسپت
0 0
0
کانسپت جدید از تویوتا گازو ریسینگ GR GT3
0
اشتراک گذاری ها
19
بازدیدها

[ad_1]

سالن خودرو توکیو پس از یک سال وقفه ناشی از کووید که شاهد لغو رویداد مورد انتظار سال 2021 بود، بازگشت. و همراه با شرکت‌های مختلف تیونینگ، توزیع‌کنندگان قطعات، و وسایل نقلیه  برخی از پروژه‌های متمرکز بر علاقه‌مندان را به نمایش می‌گذارند.

یکی از این خودروسازان تویوتا است که مرتباً در TAS شرکت می‌کند و همیشه چیزی را به ارمغان می‌آورد که ارزش یک نگاه دقیق‌تر را داشته باشد. برای سال 2022، گروه Toyota Gazoo Racing برای سالن خودرو سالانه با مجموعه‌ای از اتومبیل‌های نمایشی، قطعات تقویتی و برخی از رقبای سطح بالا در مسابقات اتومبیلرانی شرکت کرد.

تویوتا GR GT3 مفهومی

اولین نمایش جهانی GR GT3 Concept این گروه بسیار بیشتر از تمرین در زبان طراحی و نمایشی از عملکرد است. ایده این بود که تمام فناوری، دانش و تجربه ای را که تویوتا گازو ریسینگ در اشکال مختلف موتوراسپرت به دست آورده است، در یک ماشین مسابقه قرار دهند. بیشتر انتظار میرفت که MkV Supra اصلاح شده باشد، اما چیزی که به دست آوردند کاملاً متفاوت بود.

با نسبت‌های مشابه Batmobile، نمای جلویی مانند دیگر محصولات تویوتا نیست و از نور باریکی استفاده می‌کند که در یک شکاف کوچک در امتداد قسمت بالایی سپر جلو قرار می‌گیرد. اسپلیر جلو، همراه با کانالهای دوگانه در هر انتها، ماشین را کمی جلوتر می کشد. در پشت، یک بال فیبر کربنی عظیم در پشت با دریچه‌هایی  در زیر هر چراغ عقب با عرض کامل قرار دارد. پایین تر، دیفیوزر با تیغه های تیز و در بین آن ها نشان مفهومی GT3 و نشان GR را مشاهده خواهید کرد.

گلگیرهای جلوی کوپه با هواکش اسپرت لغزنده که عرض قابل‌توجهی اضافه می‌کنند، بخش‌های عقب به گلگیر های جانبی حجیم متصل می‌شوند که به قسمت‌های عقب منتقل می‌شوند. خروجی‌های اگزوز در قسمت‌های جلوی رکاب‌های جانبی ادغام شده‌اند و برش‌های تیز آینه‌های جانبی آیرودینامیک یک لمس زیبا هستند. TGR بیان می‌کند که آن‌ها بازخورد و فناوری‌های اصلاح‌شده در رقابت‌های موتوراسپورت را برای توسعه برنامه GT3 خود و همچنین وسایل نقلیه تولید انبوه پیاده‌سازی خواهند کرد.

اشتراک گذاریتوئیتاشتراک گذاریارسال
پست قبلی

حضور مازراتی در مسابقات فرمول E

پست‌ بعدی

یک مسیر روشن: آئودی در حال افزایش سرمایه گذاری در حمل و نقل الکتریکی است

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • درباره ما
  • تماس با ما
  • شرایط انتشار محتوا
  • سیاست حریم خصوصی
فهرست
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • شرایط انتشار محتوا
  • سیاست حریم خصوصی

استفاده از مطالب مجله کیامگ برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به گروه کیاسرویس1 است.

افزودن لیست پخش جدید