لوگو - کیاسرویس1 مگ
لوازم یدکی کیا
لوازم یدکی هیوندای
  • صفحه اصلی
  • آموزش
  • اخبار
  • تازه وارد ها
  • تکنولوژی
  • فنی
  • کانسپت
  • ورزشی
  • فروشگاه
  • کاربری
    • ورود/ثبت نام/ پروفایل
    • مشاهده نوشته ها
    • نوشتن مقاله
فهرست
  • صفحه اصلی
  • آموزش
  • اخبار
  • تازه وارد ها
  • تکنولوژی
  • فنی
  • کانسپت
  • ورزشی
  • فروشگاه
  • کاربری
    • ورود/ثبت نام/ پروفایل
    • مشاهده نوشته ها
    • نوشتن مقاله
جستجو کردن
لوگو - کیاسرویس1 مگ
جستجو کردن
بستن
صفحه اصلی تازه وارد ها

معرفی کیا نیرو الکتریکی برای سال 2023

کیا نیرو الکتریکی برای مقابله با رقابت شدید خودرو های الکتریکی بازار به طور جامع به روز شده است

sobhan_amin_67 توسط sobhan_amin_67
۱۴۰۱-۰۴-۲۰
در تازه وارد ها
1 0
0
کیا نیرو الکتریکی - کیا مگ
0
اشتراک گذاری ها
85
بازدیدها

کیا نیرو الکتریکی، که اکنون به Kia Niro EV تغییر نام داده است، همیشه قوی‌ترین خودروی کراس اوور سایز متوسط ​​محبوب کیا بود. بهترین نسخه برای رانندگی، و توصیه‌شده‌ترین نسخه نیرو، خود یک رقیب قدرتمند در یک کالیدوسکوپ بسیار زیاد از وسایل رفاهی در محدوده قیمتی حدوداً 30 تا 40 هزار پوندی است.

آیا هیچ کدام از اینها با این نیرو کاملاً الکتریکی جدید تغییر کرده است؟ خلاصه نه علیرغم اینکه این یک پلتفرم جدید است و به طور جامع در داخل و خارج به روز شده است، کیا نیرو الکتریکی هنوز به جای انقلابی بودن، احساس تکامل می کند. بد نیست، با توجه به اینکه e-Niro یکی از پرفروش‌ترین خودروهای برقی در بریتانیا بود تا اینکه در اوایل سال جاری از چرخه فروش خارج شد.

همچنان همان باتری لیتیوم یونی 64.8 کیلووات ساعتی و موتور الکتریکی 201 اسب بخاری را دریافت می کنید که چرخ های جلو را به حرکت در می آورد، اگرچه گشتاور در واقع کاهش یافته است (از 291 پوند فوت در e-Niro خروجی) به 188 پوند فوت، تا مشکلات کششی که مستعد آن بود را برطرف کنید.

شارژدهی همچنان در اوج 76 کیلووات است، به این معنی که اگر به شارژر سریع سازگار با CCS با سرعت 100 کیلووات یا بیشتر وصل شوید، در حدود 40 دقیقه از 10 به 80 درصد شارژ خواهید رسید. شارژ کامل از یک شارژر خانگی استاندارد 7 کیلوواتی کمتر از 10 ساعت طول می کشد.

سیستم تعلیق همانند همیشه به خوبی عمل می کند و می تواند ضربات جاده را به خوبی جذب کند. ترمز ها نیز به خوبی از پس این خودرو بر می آیند. در پیچ های تند به خوبی عمل می کند و نکان های شدیدی ندارد. فرمان حس جاده را به شما منتقب نمی کند، اما با این وجود اما بسیار نرم و قابل کنترل است و رانندگی با آن در شهر بسیار ایده عال می باشد و پارک با آن را بسیار راحت می کند.

در نهایت، کیا نیرو الکتریکی  یک ماشین درگیر یا جالب برای رانندگی اسپورت نیست، حتی در حالت اسپورت، که فرمان را افزایش می‌دهد اما هیچ کاری برای رفع احساس کسل کننده ارتباط آن با جاده انجام نمی‌دهد. با این حال، بین راحتی، پاسخگویی، ظرافت و اطمینان به حد وسط بسیار خوبی دست یافته است، که دقیقا همان چیزی است که هر خریدار کیا نیرو الکتریکی به دنبال آن است.

بقیه پکیج کیا نیرو الکتریکی به طور مشابه برای مخاطبان هدف خود مناسب است. عملکرد خودرو نسبت به مدل قبلی بهبود یافته است، و فضا ها نیز افزیش داشته اند. بنابراین شما اکنون فضای سخاوتمندانه تری برای سر و پاهای سرنشینان عقب دارید – به اندازه ای که به راحتی دو بزرگسال لاغر اندام را در عقب جا دهید. صندوق عقب خودروی برقی با 475 لیتر حجم، بهترین در محدوده نیرو است و حتی برای یک کالسکه دوبل بزرگ به اندازه کافی بزرگ است. هنوز فاصله زیادی با فضای چمدانی که در Skoda Enyaq iV  بزرگتر دارید وجود دارد، اما برای یک راننده معمولی خانوادگی بیش از اندازه کافی است، و همچنین اکنون یک محفظه در جلوی ماشین وجود دارد که برای نگهداری کابل های شارژ ایده آل است.

در جلو، نیرو اکنون دارای داشبوردی الهام گرفته از EV6 است که با دو صفحه نمایش 12.3 اینچی در مدل های میانی و بالاتر تکمیل می شود. (ماشین های با مشخصات پایین تر دارای صفحه نمایش لمسی مرکزی 8.0 اینچی هستند). Apple CarPlay و Android Auto استاندارد هستند، اگرچه این که اتصال بی سیمی را که بسیاری از رقبا ارائه می دهند را دریافت نمی کنید، کمی آزاردهنده است. در غیر این صورت، یکی از بهترین سیستم ها برای وضوح گرافیکی و چیدمان منطقی منو است. مطمئنا، ترکیب کنترل چرخشی و لمسی BMW i3 را راحت‌تر می‌دانیم، اما کیا هنوز یکی از بهترین رابط‌ها است.

با توجه به اینکه حتی Niro  پایه دارای کروز تطبیقی، کنترل آب و هوا، دوربین معکوس و رینگ‌های آلیاژی است، می‌توان گفت که کیا نیرو الکتریکی دارای تجهیزات مناسبی است. با این حال، این نسخه میانی و بالاتر خواهد بود که اکثر خریداران به دنبال آن هستند، زیرا صفحه نمایش لمسی بزرگتر و رینگ های آلیاژی، صندلی های گرم شونده، سنسورهای پارک جلو، اثاثه یا لوازم داخلی ارتقا یافته و گزینه پمپ حرارتی را به ارمغان می آورد – یک گزینه 900 پوندی اگر به یک محدوده مناسب برای تورهای واقعی در شرایط زمستانی اهمیت می دهید، ارزش آن را دارد Top-Spec  دارای سانروف، روکش چرم و موارد دیگر است.

با این حال، یک «اما» بزرگ در راه است کیا نیرو الکتریکی قیمتش بالا رفته است و اگر می‌خواهید Niro EV  با پمپ حرارتی داشته باشید، که احتمالاً یکی از محبوب‌ترین تریم‌ها است، اکنون به طرز خطرناکی نزدیک به 40 هزار پوند است. حتی پیش بینی می شود که پرداخت های ماهانه PCP از 500 تا 600 پوند بسته به تریم و با فرض سپرده گذاری 10 درصد متغیر باشد. این بدان معناست که می‌توانید با خرید یک MG ZS EV بیش از 5000 پوند صرفه‌جویی کنید ، یا می‌توانید کمی از تجهیزات را قربانی کنید و به سراغ اشکودا انیاک iV با برد بلندتر یا حتی هیوندای Ioniq 5 بروید.    

بنابراین، به طور کلی، Niro EV ترکیبی عالی از اندازه جمع و جور، برد رانندگی مناسب است ما انتظار داریم بیش از 250 مایل شارژ در تابستان یا بیشتر از 200 مایل در زمستان با کمی مسافت پیموده شده در بزرگراه داشته باشیم

پس هیچ شکی وجود ندارد که Niro EV یکی از بهترین و توصیه‌شده‌ترین خودروهای الکتریکی موجود است، به خصوص در تریم‌های 2 و 3 مقرون به صرفه‌تر. با این حال قیمت ها و رقابت تغییر کرده است

 

منبع: مجله اتوکار
اشتراک گذاریتوئیتاشتراک گذاریارسال
پست قبلی

سنسور ABS چرخ

پست‌ بعدی

لوب مسابقه چشمگیر مونت کارلو را از اوژیر ربود

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • درباره ما
  • تماس با ما
  • شرایط انتشار محتوا
  • سیاست حریم خصوصی
فهرست
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • شرایط انتشار محتوا
  • سیاست حریم خصوصی

استفاده از مطالب مجله کیامگ برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به گروه کیاسرویس1 است.

افزودن لیست پخش جدید