لوگو - کیاسرویس1 مگ
لوازم یدکی کیا
لوازم یدکی هیوندای
  • صفحه اصلی
  • آموزش
  • اخبار
  • تازه وارد ها
  • تکنولوژی
  • فنی
  • کانسپت
  • ورزشی
  • فروشگاه
  • کاربری
    • ورود/ثبت نام/ پروفایل
    • مشاهده نوشته ها
    • نوشتن مقاله
فهرست
  • صفحه اصلی
  • آموزش
  • اخبار
  • تازه وارد ها
  • تکنولوژی
  • فنی
  • کانسپت
  • ورزشی
  • فروشگاه
  • کاربری
    • ورود/ثبت نام/ پروفایل
    • مشاهده نوشته ها
    • نوشتن مقاله
جستجو کردن
لوگو - کیاسرویس1 مگ
جستجو کردن
بستن
صفحه اصلی تازه وارد ها

معرفی خودروی جدید آکورا MDX 2022

تست و برسی خودروی آکورا MDX 2022 که نمونه تقویت شده مدل 2021 می باشد و از سری Type S کمپانی آکورا می باشد.

sobhan_amin_67 توسط sobhan_amin_67
۱۴۰۰-۱۲-۱۷
در تازه وارد ها
1 0
2
آکورا MDX 2022 - کیا مگ
0
اشتراک گذاری ها
85
بازدیدها

وقتی آکورا MDX در ژانویه 2021 عرضه شد، لزوماً خودروی هیجان انگیزی نبود. آکورا قول داده بود که نسل چهارم شاسی‌بلند سه ردیفه پرفروش خود تجربه‌ای از “SUV عملکرد برتر” را ارائه دهد. در عوض، چیزی که ارائه داده بود این بود که نقطه مقابل Goldilocks بود.
آکورا MDX نه اسپرت بود و نه آنقدر مجلل که بتواند به هدف خود در این بخش برسد . با این حال، اکنون Acura MDX Type S جدید 2022 موفق شده است بسیاری از ایرادات MDX اصلی 2021 را برطرف کند.

آکورا MDX 2022 - کیا مگ

آکورا MDX Type S 2022

با کنار گذاشته شدن سدان RLX و غروب ابرخودروی آکورا NSX ، MDX Type S 2022 جدیدترین شاسی بلند پرچمدار بازوی لوکس هوندا است.
مدل های Type S  آکورا بخشی از برند فرعی اسپورت این کمپانی هستند. همانند سری ام اسپورت در بی ام و، هدف این مدل افزایش قدرت فرمول MDX با ارائه قدرت بیشتر، سیستم تعلیق پیشرفته تر و تجربه جذاب تر نسبت به سایرین است.

در حالی که MDX استاندارد از یک موتور 290 اسب بخاری 3.5 لیتری V-6که با پلتفرم های  Honda Passport، Pilot، Odyssey و Ridgeline مشترک است، MDX Type S موتور خود را از TLX Type S 2022 قرض گرفته است . موتور 3.0 لیتری توربوشارژ V-6 MDX که منحصراً برای محصولات آکورا نوع S طراحی شده است، 355 اسب بخار قدرت و 354 پوند فوت گشتاور تولید می کند. همانطور که در TLX Type S وجود دارد، MDX Type S موتور خود را با سیستم چهارچرخ محرک 10 سرعته اتوماتیک و گشتاور بردار آکورا “Super Handling” جفت می کند. موتور جدید نیاز به تغییرات جزئی در قسمت جلویی داشت، با رادیاتورهای جدید در زیر چراغ‌های جلو و رادیاتور بزرگ‌تر و قوی‌تر در پشت جلوپنجره.

آکورا MDX 2022

اگرچه آکورا مستقیماً برندهای آئودی RS یا BMW را هدف قرار نداده است اما آکورا در تلاش برای تبدیل MDX Type S 2022 به یک SUV با عملکرد قانع‌کننده‌تر، فراتر از افزودن به‌روزرسانی‌های موتور رفت. قابل توجه ترین تغییر سیستم تعلیق پنوماتیک جدید است که توسط پایه های سفت تر و دمپرهای تطبیقی ​​پشتیبانی می شود. سیستم تعلیق بادی MDX را در حالت اسپرت و درایو جدید 0.6 اینچ سفت و کاهش می دهد، در حالت Lift جدید MDX Type S می تواند 2.0 اینچ افزایش یابد و کیفیت سواری بهتری را در مقایسه با MDX استاندارد در حالت عادی و معمولی ارائه می دهد. حالت های رانندگی راحت سایر ارتقاء عملکرد شامل سیستم ترمز به سیم تنظیم شده با ترمزهای چهار پیستونی برمبو در جلو، قفسه فرمان اصلاح شده برای افزایش حس رانندگی است.

تغییرات آکورا MDX 2022 با خروجی اگزوز چهارگانه، تریم بیرونی مشکی، سیستم صوتی جدید 25 بلندگوی ELS Studio 3D و برخی رنگ‌های جدید بیرونی و داخلی کامل می‌شود.

تست رانندگی آکورا MDX 2022

آخرین تلاش‌های آکورا MDX 2022 برای پیشرفت قانع‌کننده‌ نبود. MDX  استاندارد به دلیل کیفیت سواری ضعیف، رفتارهای ضعیف ترمزگیری، و عدم احساس مناسب فرمان، توسط موتور ترند بررسی شد، اما مدل Type S خیلی بهتر از مدل معمولی نبود و نتوانست انتظارات را براورده کند.

برخلاف MDX استاندارد مدل Type S سریعتر است. توربوشارژر توان خوبی را به موتور می هد و در شتاب گیری ها هم خوب وارد عمل می شود. دنده 10 سرعته اتوماتیک کار بسیار خوبی را انجام می دهد و موتور را در اکثر شرایط رانندگی در باند قدرت خود نگه می دارد زیرا دنده ها به آرامی و بدون تردید تغییر می کند.

تعادل سواری و هندلینگ MDX Type S نیز نسبت به MDX استاندارد برتری دارد. هنگام گشت و گذار در اطراف شهر، سیستم تعلیق بادی به خوبی و بدون هیچ یک از حرکات ثانویه آزاردهنده که در MDX استاندارد وجود دارد، عمل می کند و ضربات جاده را جذب می کند. به طور مشابه، احساس و تلاش در فرمان در مرکز نسبت به نسخه های معمولی تر کراس اوور سه ردیفه آکورا، اعتماد به نفس بیشتری دارد.

آکورا MDX 2022

شما هرگز MDX Type S را با یک SUV فوق‌العاده در جاده‌های بیابانی اشتباه نخواهید گرفت، اما همچنان بهتر از آن چیزی است که بر اساس مدل‌های اخیر قبلی انتظار می رفت. ترکیبی از فنرهای بادی، دمپرهای تطبیقی، و سیستم چهارچرخ محرک با گشتاور ترکیب شده تا آکورا MDX 2022 را به طرز شگفت‌آوری در جاده‌های تپه‌ای تنگ و پرپیچ و خم خارج از جاده کارآمد کند. با درگیر شدن حالت Sport +، دمپرها و فنرهای هوا محکم می شوند و سیستم گشتاور نیرو را با شدت بیشتری به سمت چرخ های عقب هدایت می کند و باعث می شود خودرو به طرز شگفت انگیزی متعادل و سریع باشد. رول بدنه به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و سواری MDX Type S به طرز ماهرانه ای در پیچ های جاده عمل می کند.

با این حال، آکورا MDX Type S 2022 بدون نقص نیست. علیرغم اینکه ظاهراً از NSX الهام گرفته شده است، سیستم ترمز به به خوبی ابرخودروهای موتور وسط نیست. اگرچه در سرعت‌های پایین‌تر مشکلی به ندرت پیش می‌آید، اما هر زمان که قدرت بالایی از آن بخواهید، ترمز ها حس ناکارامدی را می دهند. احساس فرمان هنوز هم عالی نیست. سریع و در عین حال به نوعی مبهم است.

فضای داخلی آکورا MDX 2022

کابین آکورا MDX 2022 تفاوت زیادی با مدل معمولی ندارد. در جلو، سیستم اطلاعات سرگرمی پد لمسی آکورا به طور جهانی مورد توجه قرار نگرفته است، اما این واقعیت که راننده را تشویق می کند چشمان خود را بالا نگه دارد و در جاده ها نگاه دارد، قابل تقدیر است. سیستم صوتی ELS Studio 3D Signature که فقط در MDX Type S Advance موجود است یکی از بهترین ها در فضای خودرو است و با سیستم های گران قیمت مانند سیستم 22 بلندگوی Naim بنتلی بنتایگا رقابت می کند .

آکورا MDX 2022

در مورد راحتی، صندلی های جلو جادار و راحت هستند، به خصوص با صندلی های ماساژور درگیر. ردیف دوم جادار است اما نسبتاً سخت و مسطح است، در حالی که ردیف سوم هم سفت، هم مسطح است و هم برای کودکان بهتر است. علیرغم وجود یک نیمکت ردیف دوم، دسترسی به ردیف سوم آسان‌تر نیست زیرا صندلی‌ها با فشار دادن یک دکمه به جلو می‌چرخند، و روند برگشت سبک است و با یک دست قابل انجام است.

قیمت آکورا MDX 2022

قیمت آکورا MDX 2022 از 67745 دلار شروع می شود که حدود 5000 دلار بیشتر از MDX Advance، بالاترین محدوده قبلی است. MDX Type S Advance مجموعه‌ای از ویژگی‌های لوکس را اضافه می‌کند، از جمله صندلی‌های ماساژور چرم کامل، تزئینات چوبی یا فلزی با منافذ باز، آپشن‌های منحصر به فرد تودوزی و سیستم ۲۵ بلندگو ELS به جای نسخه استاندارد با ۱۶ بلندگو. برچسب های Advance به قیمت 73095 دلار.

آکورا مایل است خریداران MDX Type S را به عنوان جایگزینی اسپورت و مناسب برای مدل‌های لوکس متوسط ​​مانند آئودی Q7 Premium Plus، BMW X5 xDrive40i، مرسدس بنز GLE450 و جنسیس GV80 در نظر بگیرند. برسی ها نشان می‌دهد که این مدل‌های محرک عقب از نظر دینامیکی برتر از MDX Type S هستند. همچنین این واقعیت را در نظر داشته باشید که حتی مدل های اسپورت‌تر آئودی SQ7، BMW X5 M50i و مرسدس-AMG GLE53 وجود دارند.

صرف نظر از اینکه در نهایت چه تعداد از خریداران پول نقدی که به سختی به دست آورده‌اند را بابت آکورا MDX 2022 خرج می کنند، به لطف تعهد خود به اسپرت‌تر کردن آن نسبت به قبل، آن را برای همه بهتر کرده است.

مشخصات Acura MDX Type S 2022

قیمت پایه 67745-73095 دلار
نوع موتور توربو  V6
پاشش سوخت تزریق مستقیم DOHC 24
حجم موتور 3 لیتر
قدرت 355 اسب بخار
گشتاور 354 پونت فوت
انتقال 10 سرعته اتوماتیک
وزن 4800 پوند
فاصله محوری 113.8 اینچ
طول – عرض – ارتفاع 198.4 x 78.7 x 67.1 اینچ
0-60 مایل در ساعت 5.5 ثانیه (MT est)

منبع: www.motortrend.com

منبع: مجله موتور ترند
اشتراک گذاریتوئیتاشتراک گذاریارسال
پست قبلی

تست بی ام و i4 سری M50

پست‌ بعدی

مسابقات رالی قهرمانی جهان 2022

دیدگاه‌ها ۲

  1. مهدی می گوید:
    3 سال پیش

    کمپانی آکورا برای هونداست؟ الان این آکورا MDX 2022 با مدل های هوندا مشترک هست؟

    پاسخ
    • sobhan_amin_67 می گوید:
      3 سال پیش

      بله. آکورا زیر مجموعه هوندا هست . آکورا MDX 2022 هم با خودرو هایی مثل هودا پاسپورت و هوندا پیلوت پلت فورم مشترک دارن

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • درباره ما
  • تماس با ما
  • شرایط انتشار محتوا
  • سیاست حریم خصوصی
فهرست
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • شرایط انتشار محتوا
  • سیاست حریم خصوصی

استفاده از مطالب مجله کیامگ برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به گروه کیاسرویس1 است.

افزودن لیست پخش جدید